niedziela, 4 września 2011

Mój marudny model :)

W poniedziałek, tj. 6 dni temu, odwiedził mnie mój dziadek. Już dłuższy czas planowałem zrobienie mu ciekawego zdjęcia, lecz nie było ku temu okazji. Jednak w ten dzień czułem się dobrze, na siłach, by wyjść z domu (choruję) i postanowiliśmy zrobić sobie spacer, tzn. dla mnie spacer był pretekstem do zdjęć :)
Pod koniec naszej wędrówki, usadowiłem dziadka na ławce i wręczając zabraną z domu gazetę, kazałem mu czytać, a ja zrobię mu kilka zdjęć.
Po około 5 zdjęciach, dziadek już marudził, że za dużo i "po co tyle takich samych?", ale robiłem dalej. W końcu różne nastawy, a chciałem, by wyszło jak najlepiej. 
Po około 20-stu już ostro protestował, więc zrobiłem ich jeszcze kilka i skończyłem. 
Ostatecznie tylko jedno mi się udało, które to prezentuję poniżej. Użytkownikom pewnego portalu foto, bardzo przypadło do gustu, więc myślę, że i Wam się spodoba :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie