sobota, 6 sierpnia 2011

Kwadrat - po prostu

Naszło mnie wczoraj, aby zrobić coś w kwadracie. Ale co? Ano żona przyniosła mi z pracy pewne coś...
"Coś" przedstawiam niżej.
Dla wątpiących tudzież podejrzewających, że to nie jest zdjęcie: to nie jest grafika wykonana w Paintcie czy innej tego typu aplikacji. Normalne zdjęcie wykonane aparatem, tylko każde inaczej obrobione, ale wszystkie trzy, które wrzucam, składają się dokładnie z tych samych elementów.
1-sze zdjęcie zostało bardzo przychylnie ocenione przez użytkowników pewnego serwisu fotograficznego. Aż sam byłem w szoku.
2-ie  zdjęcie jeszcze nie zostało ocenione
3-iego zdjęcia nawet nigdzie nie udostępniałem. Nie chcę nudzić podobnymi kompozycjami. 2 pierwsze są różne, dlatego je pokazałem światu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie