sobota, 4 lutego 2012

Co by tu jeszcze w domowych warunkach przetestować?

No właśnie co? Ale już wiem. I nie tyle przetestować, co zrecenzować także.
Mam 4 pomysły w głowie, z czego 2 z nich zrealizuję w najbliższym czasie.
Robię coś, czego w necie nie ma, rzeczy mniej lub bardziej przydatne, tak jak 3 testy do tej pory (przypominam: SE K800i vs Nokia 6500s; BenQ DC C51 vs SE K800i; adapter M42+Helios).

Teraz myślę o:
- porównaniu zwykłego kompakta Sony vs kompakt Panasonica. Ten pierwszy "małpkowaty", drugi hmm... hybrydowy? - no w każdym razie nie smukły. Podobna półka cenowa, pierwszy nowy, drugi używany. Oczywiście na automatycznych nastawach w przypadku tego drugiego, bo laik-amator i tak nie potrafiłby sprawnie się poruszać w manualu. Czyli co się bardziej opłaci amatorowi, nowość czy używka.
- pokażę również temat stary jak świat, ale do tej pory nierozumiany przez co 2-go laika-amatora, czyli zależność między zdjęciem VGA (około 0,3-0,4 MPix), a 3 MPix - dla większości laików-amatorów, zdjęcie z 3 MPix jest dużo lepsze, jak z aparatu 0,3-0,4 MPix.
- następnie pokrótce sprawozdanie nt. statywu marki statyw :) i monopodu, a jak się ociepli (w tym mrozie mi się nie uśmiecha) sprawdzenie działania lampy firmy nierenomowanej, a której do tej pory nikt nie chciał testować - co testy, to jest 150 (no dobra mniej, ale w każdym razie dużo) modeli lamp, ale tych mniej znanych, uznawanych przez większość za chłam brak. Co ciekawe, ocenia się wg parametrów technicznych i ceny i to cała wiedza wypowiadającego. Jestem ciekaw skąd takową posiada, skoro nikt nie testował i nie porównywał z tymi drogimi.

No i tymi rzeczami właśnie ja się zajmę. Jak napisałem na początku, są to tematy mniej lub bardziej potrzebne, ale jako, że lubię się w to bawić i sprawia mi to frajdę, to czemu nie? :)
Anusz, jednak komuś się to przyda...

Gdybym znał kogoś, kto pracuje w serwisie/ siedzibie jakiejś firmy z aparatami kompaktowymi, to byłoby tego więcej, ale że nie znam, to organizuję sobie zajęcia dostępne w domu. No i testy takich kompaktów robi co druga gazeta komputerowa/fotograficzna, a kto Moi Drodzy robi testy np. Aparat kompaktowy vs telefon komórkowy?
No kto? Tylko ja! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie