środa, 25 kwietnia 2012

C64



Takim oto obrazkiem otwieram ten wpis, a tytuł co oznacza? To skrót - Commodore 64 bit. Ano ów obrazek kojarzy mi się z grafiką gier na ten komputer. Nie wrzucam w galerie internetowe, bo nie wiem czy by się przyjęło, choć... miałem już kilka innych zdjęć, do których byłem sceptycznie nastawiony, a jednak odniosły sukces. Ten efekt wyszedł przypadkowo. Znaczy wiedziałem jakich filtrów będę używał, ale nie miałem w głowie gotowego pomysłu, więc obrazek powstał w formie zabawy. I tak jak powstał, to sobie pomyślałem "hmm... z czym mi się to kojarzy?...". Wrzuciłem zdjęcie w Google wyszukiwanie obrazem, wyskoczyły jakieś zdjęcia, m.in. gra na Pegasusa czy Commodore, nieistotne - tak! To jest to!
Przy najbliższej okazji (czas nieokreślony) spróbuję ten efekt powtórzyć, jednak tym razem z odpowiednim widoczkiem symulującym widok z gry.
PS. Spodziewałem się, że z tego kadru nie wycisnę tego, co chciałem, ale jednak postanowiłem spróbować i kombinować. Normalnie jest to boczna ściana sklepu AS Market :)

2 komentarze:

  1. Miałem C64. Ehh to były czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałem. Za to pamiętam jak w wieku 13 lat zazdrościłem kuzynostwu, że mają "komputer", a ja nie. Nie miałem też Atari czy Amigi. Był Pegasus - yeah! To było coś :)

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie