sobota, 21 lipca 2012

Nowe blogi i nowe plany

Cieszę się jak głupi bateryjką, choć niczego nie dostałem i nie wygrałem. Po prostu, żeby trochę zmienić wizerunek tego bloga, stworzyłem dwa dodatkowe. Jeden, dlatego ponieważ podnieciłem się jakością zdjęć z Samsunga Galaxy S (choć db zdjęcia z telefonów zawsze mnie ciekawiły), a drugi do artykułów z testami i recenzjami, oczywiście moimi.
Tu oba:  http://telefoniczny-pstryk.blogspot.com/ oraz http://testy-recenzje-opinie.blogspot.com/

Kurcze, nie wiedziałem, że tyle hecy będzie po stworzeniu nowych...
Stworzyłem nowy, a "o mnie" z tego bloga, jak i avatar także się przeniósł na nowego, dlatego zrobiłem subtelne zmiany. Z tego bloga zniknęło "o mnie" i avatar w kwadracie, a zamiast tego jest prostokątny. Na tych nowych nie ma wcale. Może w przyszłości się coś pojawi. Poza tym, co zauważyłem, to autor na wszystkich blogach zaczął wyświetlać się ten sam; tym razem nie odpowiedni dla tego bloga, a dla Telefonicznego pstryka, który to wyświetlał się tutaj i w testach-recenzjach-opiniach, dlatego zrezygnowałem z podpisu w ogóle, zamiast tego wprowadziłem swoje częściowe dane w głównym profilu i, nie wiem dlaczego, ale w tej postaci tylko na Telefonicznym pstryku się wyświetla autor, a gdzie indziej niet. Nie wiem o co chodzi, ale już wolę tak, aniżeli autor właściwy dla danego bloga miał się wyświetlać na pozostałych.

Na Telefonicznym pstryku planuję umieszczać zdjęcia wykonane telefonem i poddane obróbce w telefonie. Oczywiście nie, że zrobię byle co i wrzucę. Zawsze będę się starał, by wszystko trzymało się kupy, a nie nią było ;-)
Jeśli chodzi o testy-recenzje-opinie, to już mam w głowie pomysł, który planuję zrealizować na dniach, a będzie to mega test aplikacji foto na telefon. Wczoraj i przedwczoraj przetestowałem kilkanaście i uznałem, że można taki teścik zrobić. Nie widziałem podobnych w necie, a jak są polecenia aplikacji, to zwykle wygląda to tak "co warto ściągnąć na Androida". Jak zrobimy teścik aplikacji foto, to następnym będzie teścik aplikacji multimedialnych, ale póki co, nie zapeszajmy :-) Niech powstanie najpierw ten pierwszy.

Będę musiał z tego bloga usunąć wszystkie swoje recenzje, a trochę mi szkoda, bo tylko test Navime i Mediona ma około 500 wyświetleń, czyli jakieś 28% wszystkich, ale z drugiej strony po co mają być duplikaty...
Ten blog nadal będzie życiowy, czyli pamiętnik z przemyśleniami i od czasu do czasu będę umieszczał na nim zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie