piątek, 24 czerwca 2011

Moje ostatnie wypociny

Ostatnie, przedostatnie i jeszcze starsze, ponieważ nie często ostatnimi czasy robię zdjęcia, a spowodowane jest to moim stanem zdrowia.
Już dłuższy czas intensywnie myślałem, aby w końcu coś wrzucić, ale nie miałem weny. Teraz mnie naszła, to też zachwycę Was moimi pstrykami :)

Koleżanko Kasiu, dzięki za pomoc w realizacji pierwszego obrazka (podpowiedź jak wykadrować do okrągłego)


A to takie tam, niby iluzja. Powstało na wzór tego co powyżej. Wiecie czym to jest? Na dolę wyjaśnię :)


A oto 2 obrazki, które powstały kilka dni temu:



A tu taka zabawa efektami:


Poświęciłem się i specjalnie okolice palników wyczyściłem, żeby żaden brud nie rzucał się w oczy :)

A tu z kolei moja piwnica :) Zdjęcia wykonane około 1,5 m-ca temu:




I na koniec fotka wykonana także kilka dni temu, po powrocie ze spaceru, z balkonu. Urzekło mnie niebo, a mianowicie niebieski przechodzący w róż:




PS. Na koniec, jak obiecałem, wyjaśnienie pierwszego zdjęcia, a jest to wnętrze kielicha do szampana :)

1 komentarz:

  1. Aleś wypatrzył z tym dnem kieliszka. Głowiłem się, ale chyba nigdy bym nie wpadł na rozwiązanie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie