sobota, 4 sierpnia 2012

Aktualizacja do poprzedniego wpisu 1-go punktu

Zauważyłem, że żonie owszem, udaje się skręcić do 170 papierosów, ale te papierosy szybciej spalam. Nie ma tu nic do rzeczy siła zaciągnięć, bo wiem po sobie, a nie grupie 100 ankietowanych.
Postanowiłem to sprawdzić podpalając 2 papierosy, bez zaciągania. Całość nagrałem. 
PS. Oczywiście wysłałem filmik także do Imperial Tobacco Polska :) W pierwszej wiadomości mi dziękowali za "cenne uwagi", więc skoro mi tak słodzą, to dostali gratis. Filmik skompresowany, w oryginale miał ponad 0,5 GB, ale pikseli jeszcze liczyć się nie da.

Z lewej papieros skręcony przez żonę, z prawej przeze mnie.
Przypominam, że żona skręca do 170 papierosów ze 100g tytoniu, ja średnio 130.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie