poniedziałek, 18 lipca 2011

Ostrzelany

I znów fota konkursowa, znaczy pod konkurs robiona, a jego tytuł, to "Pod ręką", czyli przedmiot występujący w każdym domu.
Długo się zastanawiałem co tym przedmiotem może być. Pierwsze co przyszło mi do głowy, to mysz komputerowa. Pod moją ręką znajduje się jakieś 6 godzin dziennie (drugie 6 piszę coś na klawiaturze), ale nie wiedziałem jak ją uchwycić. Następnie telefon komórkowy - fakt, bezpośrednio pod ręką się nie znajduje, ale na wyciągnięcie ręki już tak, a tematem konkursu nie miało być coś, co pod samą ręką się znajduje (tak jak np. mysz komp.), a coś co każdy ma w domu.
Jak już zacząłem focić, to przyszła kolej na rurę od odkurzacza, kratkę wentylacyjną, dziurkę od klucza i folię bąbelkową, ale żadna z tych rzeczy nie urzekła mnie tak jak ta, którą przedstawiam na poniższym zdjęciu.
Nie zdradzę czym to jest, napiszę jedynie, że kilka osób też odgadnąć nie mogło. Padały odpowiedzi, że cedzak do makaronu, tarka, dysze od żelazka, prysznic, deszczownica, głośnik, ale... to nic z tych rzeczy :)

Jako podpowiedź podam dane z EXIF-a:
* godzina wykonania 15:42
* ogniskowa 45 mm
* ISO 6400
* czas naświetlania 0,6 s
* nie korzystałem ze statywu

No i przypominam, że to przedmiot, który każdy z nas ma w domu :)


Przedstawiam Wam "Dziury po kulach", bo tak nazwałem to zdjęcie:


A Wy sobie zgadujcie... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie