czwartek, 28 kwietnia 2011

Brak zrozumienia dla producentów aparatów

Wczoraj wieczorem przyjechał do mnie kolega. Jako, że nie testowałem jeszcze swego nowego nabytku, czyli Panasonica FZ8 w warunkach nocnych, to postanowiłem go ze sobą zabrać i porobić kilka zdjęć pojazdowi kolegi. Ponieważ było ciemno, zacząłem od wyższej czułości, którą ustawiłem na ISO 800.
I całe szczęście, że w trakcie testowałem także inne nastawy, bo inaczej wszystkie zdjęcia musiałbym wyrzucić do kosza, a czas poświęcony na ich wykonanie uznać za stracony. Nie mam pojęcia po kiego grzyba producenci sprzętu umożliwiają robienie zdjęć na czułościach, które robią ze zdjęć kaszanę. Równie dobrze mogliby umożliwić zrobienie zdjęcia przy czułości 25600 - idąc ich tokiem rozumowania, nieważne że zdjęcie byłoby jedną wielką kaszaną, ważne, że jest możliwość jego wykonania przy tak dużej czułości!
Normalnie brak słów.
Poniżej zamieszczam 3 przykładowe zdjęcia wykonane Panasonic'iem na czułościach ISO 400, 800 i 1250.

ISO 400

ISO 800



ISO 1250


A na koniec, to tyle, co udało mi się wycisnąć, aby doprowadzić zdjęcie do jak najlepszego stanu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie