niedziela, 17 kwietnia 2011

"Siedzę i siedzę, myślę i myślę...

(... i zmieniając nieco słowa i przesłanie piosenki Bajmu... ) czego na prawdę MI brak... "
No właśnie... brak mi ciekawych wizji. Rozglądam się po pokoju i szukam natchnienia... czemu, by tu zrobić zdjęcie... I nawet jeśli już wiem czemu, to nie wiem w jaki sposób..., bo niby w jaki sposób ukazać klucz od szafy tak ciekawie, abyś Ty czytelniku zawiesił na nim oko i nie pomyślał sobie "o co mu chodzi z tym kluczem?", a "zwykły klucz, ale jakże ciekawa kompozycja!".
Miałem już kilka pomysłów, ale zawsze czegoś brakowało, choćby tła. Pomysł był, wykonanie też mogłoby być ciekawe, ale tło już nie, więc i całość byłaby do bani.
Na pewnym popularnym portalu aukcyjnym był do niedawna konkurs pt. "U siebie jestem sobą!" i miałem wizję jak przedstawić siebie w domu, ale nie miałem możliwości przedstawienia tego, gdyż otoczenie mojej osoby wyszłoby co najmniej nieciekawie, więc mimo extra pomysłu, cała realizacja byłaby do niczego.
Poniżej przedstawiam jedno ze zdjęć, które moim zdaniem wyszło ciekawie, podczas gdy nie potrzebowałem wiele do zrealizowania wizji, ot czarny blat i rekwizyt, czyli pistolet*

* pistolet, to zapalniczka gazowa. Zawsze chciałem mieć taki gadżet :)
Zwróćcie uwagę na kolbę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przeczytanie